Zit jij in groep 7? Bezoek op woensdag 19 juni 2024 twee scholen in één middag (14.30 – 17.00 uur) tijdens de Etty Fietstour!

Stap op je fiets en doe mee met proeflesjes en een rondleiding. Zo krijg je een eerste indruk. Geef je op voor de eerste ronde (14.30 – 15.30 uur). Fiets daarna door naar de tweede school, voor een bezoek van 16.00 – 17.00 uur. Er is van alles te zien, horen, beleven. Natuurlijk mag je met een klasgenoot komen en/of met één van je ouders*. Meld je aan via het formulier dat hier gepubliceerd wordt in mei 2024. Je ontvangt een mailbevestiging met een ticket. Neem deze mee op woensdag 19 juni a.s.. Leuk dat je komt!

Benieuwd? Bekijk hier het sfeerfilmpje van de Etty Fietstour.

* Vriendelijk verzoek aan ouders. Het Fietstour programma is compact en gericht op de beleving van leerlingen. Fiets als begeleider met een groepje kinderen mee naar en tussen de scholen. Tijdens onze open huizen dit najaar hebben ouders volop gelegenheid om vragen te stellen en samen met uw kind sfeer te proeven