aanmelden24-25

Docent biologie Rob Wiegman van Het Stormink

Docent Nederlands Kim Groothuis van De Marke

Docenten Anna en Tim hebben hun droombaan gevonden!

Alle ruimte
Het Etty Hillesum Lyceum bestaat uit vijf scholen waar ruim 450 collega’s werken. Vijf scholen met één gemeenschappelijk visie: alle ruimte. Daarin zijn al onze scholen heel verschillend. Elke school heeft een eigen onderwijskundige- en pedagogische aanpak. Daardoor hebben leerlingen wat te kiezen, maar sollicitanten en collega’s ook! Samen creëren wij een school waar leerlingen en collega’s zich thuis voelen.

Jouw toekomst

Wat je als collega ook bij ons komt doen, je werkt altijd mee aan de toekomst van leerlingen. We zijn er van overtuigd dat het juist collega’s zijn die onze scholen zo goed maken. Jouw ontwikkeling is dus ontzettend belangrijk. Daarom bieden wij je alle kans om je verder te ontwikkelen en te blijven leren.

Het Etty Hillesum Lyceum is aangesloten bij Stichting Carmelcollege. Carmel verbindt VO-scholen in heel Nederland en is werkgever van bijna 4.100 onderwijsprofessionals in het VO. Kom je bij ons werken, dan krijg je een aanstelling bij de Stichting Carmelcollege. Dat heeft allerlei voordelen. Het biedt je een krachtig onderwijsnetwerk en meer loopbaanmogelijkheden.

Bekijk onze vacatures...

Benieuwd naar onze scholen?

Meer weten over onze scholen en benieuwd naar de verhalen van onze collega’s? Bezoek de ‘werken bij’ pagina’s van onze scholen hieronder.