Wij vinden het belangrijk om in nauwe verbinding te staan met onze stad. Onze Lokale Advies Raad (LAR) helpt ons daarbij. De LAR bestaat uit mensen die Deventer goed kennen. Ze zijn er geworteld en houden van de stad. Ze werken in het onderwijs (basisonderwijs, MBO en HBO), zitten in de Deventer Kring Werkgevers of het MKB of komen uit maatschappelijke en culturele organisaties uit de stad.

Wij zijn een bijzondere school. Algemeen bijzonder onderwijs, dat is onze grondslag. Dat betekent dat we een open en toegankelijke school willen zijn voor alle leerlingen uit Deventer en omgeving. De LAR houdt ons hierop scherp. De leden van de LAR hebben oog en oor voor wat er leeft in de stad. Ze kijken van daaruit naar wat wij in de scholen doen. Zo zorgen we ervoor dat onze school zo goed mogelijk aansluit bij wat Deventer nodig heeft.

Heb je een vraag over of voor de lokale adviesraad? Ze zijn te bereiken via de secretaris mw. Margareth Zwaverink: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.