Fietstour Groep 7

Ons schoolorkest speelt overal in Deventer! Muzikale leerlingen en docenten uit alle scholen doen mee. Ze treden op in de schouwburg, bij Dimence, in de stadsbibliotheek en op De Brink. Ook in (basis)scholen en verzorgingshuizen. De repetities zijn op vrijdagmiddag op Het Vlier en er is elk jaar op een plek buiten Deventer een oefenweekend met veel lol!

Scan de QR-code of klik hier voor een filmpje over ervaringen.

Ééns in de twee  jaar zetten leerlingen en docenten van het Etty Hillesum Lyceum een spetterende theateravond neer met een mix van muziek, zang en toneel in de grote zaal van de Deventer Schouwburg.
De zaal zit dan vol met ouders, familie, vrienden, collega’s en kennissen uit de stad. Er is plek genoeg.
Kaartjes zijn te koop aan de theaterkassa. Ons Etty Hillesum schoolorkest speelt er de sterren van de hemel. En het schoolkoor, ook met leerlingen en medewerkers uit alle Etty scholen, zingt haar mooiste liedjes. Het repertoire bestaat uit jazz, pop, soul, licht klassiek, noem maar op!

Repetitie op vrijdag

Heb je interesse om mee te doen, kom dan eens kijken en luisteren (en meedoen?) op vrijdagmiddag vanaf 15:15u in de B-kantine van Het Vlier! Je kunt in ons schoolorkest snel groeien in het bespelen van je
muziekinstrument of zang. Grijp deze mooie kans!

Dit zijn de data en locaties waar het schoolorkest in 2023-2024 speelt:

22 november Muziekavond, Het Vlier (B-kantine) 19.30 uur
1 december Open Huis Het Stormink 16:00-20:00 uur