Fietstour Groep 7

Hieronder tref je schoollogo’s en schoolkleuren aan. Elk logo is in 2 varianten beschikbaar.

De PMS kleuren van de schoollogo’s zijn: De Marke/Het Corberic groen  376C

praktijkonderwijs met pro-basis brugklas

onderbouw havo, atheneum, gymnasium en leerroute ecolyceum (vwo)

vmbo basis, kader, mavo, onderbouw havo en leerroute het corberic (mavo, havo, vwo)

onderbouw vmbo basis, kader, mavo, havo, atheneum en tweetalig atheneum

bovenbouw havo, atheneum, gymnasium

Vragen? Neem contact op met Birgit Groothuis | Communicatieadviseur

Birgit is sinds augustus 2015 verantwoordelijk voor Communicatie & PR van het Etty Hillesum Lyceum (EHL). Zij werkt op het stafkantoor bij de Centrale Directie, Laan van Borgele 60, Deventer.

Birgit ondersteunt en adviseert bij EHL-brede communicatie projecten, -middelen en –activiteiten in kader van werving, marketing en perscontacten. In samenwerking met de scholen initieert en produceert zij naar behoefte communicatiemiddelen in kader van Open Huizen, nieuw onderwijsaanbod, ontvangsten etc.. Ook de website, advertenties, intranet, social media en huisstijl zitten in haar taakpakket.

Opmerkingen of vragen? Bel of mail gerust.

Opmerkingen of vragen? Neem gerust contact op.